13 december

Hej alla glada!
igår hade vi Lucia i skolan, det gick gabska bra.
när jag kom hem så skulle kjell ha skjutsat mej till mamma, men vi hamnade i ett stort jävla gräl så jag tog bussen istället och kom till mamma klockan 5.
idag har vi bakat pepparkakor :) gottt vare!^^
imorrn ska jag bara plugga och så ska jag till ebba och kjell.
på fredag när vi slutar får vi våra riktiga betyg! usch va jag är nervös. ;S
nu ska vi snart titta på Gustav2 :D ;)
smsa och va sociala vettja ;* (Y)

ha det bäst!
love elaine


pappa, jag kommer ihåg alla bra minnen med dej.
tex när vi bakade eller fiskade tillsammans.. eller bara kollade på tv!
vi hade alltid nått program som vi tittade på tillsammans.
jag saknar dej så det gör ont.
vill inte att det ska vara såhär, men har inge val än sålänge!

Kommentarer
Postat av: Hannah

hah nu fick du äntligen baka dina pepparkakor<3 xD

Elaine katten gustav haag himmelstrand <3

2008-12-14 @ 19:43:27
URL: http://hannahbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0