5 december

ni behöver inte låtsas som att ni bryr er om mig..
alla lögner.. jag är trött på dom!
när jag försöker prata om nått så lyssnar ni inte, vill jag ha stöd så finns ni inte där.
ni hjälper mig inte när jag behöver ha hjälp.
är trött på att vara den alla driver med jämt, jag är en människa som har känslor, ursäkta om jag låter töntig.. men jag orkar inte vara nån jävla dörrmatta längre.
vill att ni ska se MIG, inte den NI tror jag är.


Heej, idag har jag vart i skolan.
det vart lite kaos mellan killarna och tjejerna, men det ska vi inte gå in på :)
när jag kom hem satt jag mig vid datan och började plugga.
nu sitter jag här och har massa saker som ska in på måndag. TRÖÖK! ><
ikväll blir det IDOL :D
kanske skriver senare (;

ha det bäst!
love elaine


Heej igen! :D
har hunnit plugga, letat glasögon, fått damp på datan och ätit pannkakor xD
snart ska jag upp och grejja lite på rummet.
Min nya HEADER är gjord av robin. Tack så mycket! :)
imorgon blire plugg hela jävla dagen! ><
äre nån som vill hitta på ngt så säg ringringring :)!

ha det bra
love elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0