1 november

Hellusan :)
måste bara påpeka att  jag är nöjd med tyskland resan. det var Rolit :)

just nu har jag så tråkit att jag kan dö!
men idag har jag vart i kyrkan, från 11 till 18.oo.
har sålt fika och vart på gudstjänst, det var grymt fint på kyrkogården när det var mörkt måste jag säga!
i like (;
imorrn blire plugg ;/ orka lix.

och på måndag äre skola, :/
jag är så skoltrött att jag kan dö.
jag vet inte hur jag ska klara att komma in på den linje jag vill, men ska kämpa!

massa som ska vara klart på måndag.
- novellen ska skickas in så snabbt som möjligt.
- No hemprov
- No prov. ( fick IG så måste lägga till sånt som jag missa.)
- Läsa TRE nordiska författar böcker!
Orkar verkligen INTE!!

nu ska jag kila och göra nått annat! typ, PLUGGA :(
HA DET BÄST!

love elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0