25 oktober

HEJ HÖSTLOV!!!!! :D:D
igår fick vi tillbaka våra So prov om ekonomi, vart faktiskt nöjd med resultatet! :) nu sitter jag här hos mamma, och ska snart äta, sen ska vi göra rent akvariumena! ;/ skit jobbigt :S senare ska jag till ebba och kjell.. då blir det packa och fixa, sen ''filmkväll'' typ! (; imorrn blire kyrkan och på måndag far jag till tyskland. :P ring och smsa inte då!! det blir gris dyrt :S
kommer sakna alla!<3 men blir ju inte borta länge som tur äre ;)<3

dagens klädsel: Jeans, linne och kofta :)
dagens låt: brolle - är det mej du gråter för
dagens saknad: Hannah, emma och amanda<3
dagens kärlek: min säng ;)
dagens vill ha: biljett till spanien, med josefine och alla andra! :)
dagens bästa: DET ÄR  HÖSTLOV :D

kanske skriver senare (;
love elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0