14 april

Tjeeeeena alla.

jag har inte fått några bilder från dopet än.
men kan skriva lite ändå :)

GÄSTER:
Mamma, fredrik å david !
pappa å Monica
Gunbritt å tomas
annie å günter
hannah, emma å amanda
malin
ebba, kjell å viktoria

och efter dopet kom jocke och johanna och prästen och åt med oss x) !

efter själva dopet så åkte vi hem till sörbo och åt.
det var olika pajer och efterrätt vart det cheesecake.
det var jääättte mättande ! x'D

PRESENTER:
ett kort av hannah emma och amanda och ett halsband med en ängel.
av malin fick jag rosor.
gunbritt, tomas och annie å günter fick jag en skål som var formad som en fjäril.
och av ebba å kjell ett halsband som var virkat med pärlor.
TACK ALLIHOPA !

och tack alla för att ni kom.
jag lägger in bilder senare på presenterna och från dopet :)

puss' elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0