23 april

Hejsan alla !
ja idag var vi till Högbergsskolan i Ludvika på gymnasiemässa.
vi gick runt och fick broschyrer och sånt :)
men media som jag mest av allt ville ha skulle inte komma förrän på kvällen, så vi bestämde att vi skulle åka dit på kvällen !
men när vi kom tillbaka till skolan så slutade vi och jag och Emma stannade i skolan eftersom det var dans, men jag skulle ta 17.05 bussen in till Smedjebacken och så har jag ont i knäna så jag kunde inte vara med på dansen.. så jag satt och kollade på ungefär en kvart, tjugo minuter sedan gick jag till kiosken och vänta på bussen !
när jag kom till Smedjebacken så hann jag precis komma till bilen innan ebba var på väg att åka.
då drog vi till Ludvika och gick in på team sportia och köpte ett par gråa ''mjukisbyxor''.
sedan åkte vi vidare till Högbergsskolan och då fick jag äntligen reda på lite om media.
sedan åkte vi hem.
nu sitter jag här och skriver och kollar på bloggar :)
ska snart upp och kolla på film tror jag.. eller bara vara ! (;

kommentera gärna ! :D:D

pussssssssssi

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh tackar tackar. Söta fröken Werner som har gjort min blogg redan är på g att göra en ny till mig. Och ja, maten var fabulöst god!!



Ha en bra dag!

2009-04-23 @ 21:02:28
URL: http://annicajohansson.blogg.se/
Postat av: Amanda - 17 år och snart mamma!

Så bra!

Min dag har också varit bra:)

2009-04-23 @ 21:29:32
URL: http://amandasbebis.blogg.se/
Postat av: zandra

var bor du någonstans? alltså frågar för jag bor i fagersta:D och du skrev smedjebacken och jag bor nära där ju"!!!



medieprogramet är ett bar program.. har gått där,gick där ett år sen bytte jag

2009-04-23 @ 21:29:38
URL: http://zlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0