27 april

Hejsan !
det hann inte bli någon uppdatering igår kväll, men den kommer nu :)

när ebba kom och hämta mig så var viktoria också med så vi åkte och köpte glass, det var suuupergott :D
efter det åkte vi till smebacken och kollade på blommorna från Hillevis begravning :)
dem var jättefina !
när vi kom hem så åt vi och sedan kollade jag och viktoria på en film som heter ''Godsend'', den var asa bra.. men läskig xD
haha !
efter det gick jag och la mig, men jag låg och kollade på två avsnitt av ''sex and the city'' och ett avsnitt av ''carlifornication''.
sen somnade jag !




Idag har jag vart i skolan och på spanskan så satt jag, hannah, angelica, evelina och gabriella i caféet.. sedan kom isak och läste gabriellas loggbok xD
haha, det var litte kul det, sen hade vi bara massa trök lektioner.
efter skolan så gick jag, viktoria, viktoria och carro upp till sockenstugan för vi i tjejgruppen skulle fika med konfirmanderna som jag också är en del av :P haha, sedan kom elin, emma och hannah också ;D
vi fikade och pratade och fick litte information :P
efter det åkte jag och viktoria hem, och vi har nyss kollat på ''the blair witch project'' den var ganska läskig XD
hahah ;P
den är sann och den visas bara med när dem filmade så man ser att det är en dokumentär.
den var mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara ! :D
hmm.. nu vet jag inte vad jag ska göra, ;)
blir väll att sitta här vid dator :)




pusssssssssssssar

Kommentarer
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Åh, vad gott med glass!

2009-04-27 @ 19:03:05
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0