3 april

nu börjar man bli vilsen vad gäller val av gymnasie.
vi kollade på en film idag och den var jättebra, för där förklarade dom lite om varje linje !
Så nu finns det en del som man skulle tycka var roliga.
jag har känt länge att jag är nervös inför det och vad jag ska välja, men det kommer bli bra och det är jag övertygad om.

just nu är jag hos mamma och väntar på mat !
och ikväll är det premiär för ''talang 2009'', tycker personligen att första säsongens jury var bäst.
Alltså, Tobbe, Hanna och Bert.
men nu är det bara Bert som är med fortfarande, men ioförsig så är ju faktiskt Tobbe programledare nu så det är ganska lugnt.. man får väll vänja sig. ((:
svenska folket har alltid nått att titta på på fredagar och lördagar nu för tiden.
på fredagar var det först ''lets dance'' och lördagar var det ''körslaget'' sen ''melodifestivalen''.. nu blir det ''talang'' och så håller ''robinsson'' på också. xD
men tv var mycket bättre förut.
då var det inte så många kanaler att hålla reda på och det gick extremt bra program.
nu är allt förändrat och dom byter programledare hela tiden i typ ''idol'' och sånna program.
men men.. finns inte så mycket att göra åt det.
såklart att det finns bra program nu också men bara att det var mycket bättre förut.
men det är jobbigt när alla man ska se typ 2 - 3 olika program men dom går samtidigt !
det tycker jag är extremt jobbigt kan jag säga.
någon som håller med eller har jag helt fel ? x)

snart ska jag käka och sen blir det att göra SO hemprov om 1:a världskriget !

ha det bäst !
love elaine

Kommentarer
Postat av: Josefine

håller med dig :P och det är ju typ bara dom programmen som man vill se på hela kvällen och så visas alla samtidigt -.- jobbigt! :P

2009-04-03 @ 19:35:24
Postat av: Agnes

Vet du vad du ska välja för linje?^^

2009-04-03 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0