4 april

Hellu (:
måste ju börja med att påpeka att talang inte var särskilt bra igår.
juryn var inte så jättebra ;s
och ''talangerna'' var LITE udda xD
höhö!

just nu sitter jag och kollar igenom frågorna på So hemprovet och kikar lite på robinsson.
sen ska jag kolla på ''vid din sida''. Den filmen är riktigt bra!

jag har snackat lite med Isabell.E och Felicia som är så extremt saknade !
känns som om jag inte har snackat med vissa på 1000 år .. ;o
och så vill jag till nyhammar och träffa lite folk !
jag har typ aldrig tid :( ..
det är jättejobbigt.

och nu sitter jag och stör mig på att leighton meester är så otroligt fin !
vill se ut som henne :o
hon har sån utstrålning !
å älska henne i ''gossip girl''



nu ska jag göra provet.

ha det bäst !
love elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0