bilder från grillning !

Här kommer bilder ifrån grillningen med alexandra, andreas och simon.



















dagen/kvällen var underbar :)

lite sent, men bättre än aldrig (;
imorgon ska jag till skräddartorp med skolan.. så det ska tas bilder ! kommer hem på torsdag och då åker jag till mamma, så då blir det mycket uppdateringar :D för där har jag inget liv !
för övrigt var jag med alexandra, andreas och simon igår, och vi hängde på vad skola.. (a) skit kuL :D vi träffade lite små ungar som skällde ut oss för att simon cyklade på skolgården och vi andra svor :P haha, grymt kul ;)
nu är inte ebba, och alla andra hemma.. så jag och viktoria ska kolla på film, och det blir barnhemmet ! den är grymt bra :D hoppas ni får en bra kväll !

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

vilka fina bilder! :)

2009-08-25 @ 20:35:23
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: alexandra

du ska bara hänga på kullen ju ;P annars lär de bli svårt för mig att vara social :P <3

2009-08-25 @ 21:17:45
URL: http://alexandraaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0