snabb uppdatering i ludvika!

Hejsan!
sitter i ludvika i mammas lägenhet, hon är borta men jag hade nyckel.. jag kom väll såklart på att jag hade glömt massa saker precis när vi kom iväg i söndags så jag hämtade dem nu! Ebba är på synsam med sin mamma, så då passade jag på att följa med så jag kunde hämta grejorna! Måndag till Tisdag sov emma hos mig :) och på fredag så ska jag grilla med, Alexandra, Andreas och Simon. Det får ni höra mer om sen :) Nu kommer dem nog och hämtar mig snart, för vi ska äta ;)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg med självkänsla & positivt tänkande

Du får ha en trevlig onsdag :)

2009-08-12 @ 11:17:42
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0