uppdatering !

HEJallihopa!
nu ska jag sammanfatta veckan.. :)

Måndag: var med alexandra, simon och andreas !
Tisdag: hemma kväll ! :) kollade på ''barnhemmet'' med viktoria.
Onsdag: skräddartorp med klassen och resten av högstadiet :)
Torsdag: hem från skräddartorp :) åka till mamma.

så nu sitter jag här hemma hos mamma !
slutade vid efter elva någon gång.
sen hem och packa, sedan ludvika och köpa skolgrejor och sedan till mamma :)

imorgon ska jag försöka ta mig en rejäl sovmorgon !
men vaknar väll säkert när mamma ska väcka David som ska till skolan.

kommer nog någon mer uppdatering senare.. nu ska jag lägga in lite bilder från skräddartorp :)



pusssss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0