jag älskar jullov!

Hej!
nu ska jag berätta lite om mitt jullov av dagarna som vart.

22 December:
När jag kom hem vid 10.40 eller något sånt så åt jag lite, och pratade lite med Mel! :)
Sedan gick vi en promenad med Robbie ner till sjön. Sen när vi kom tillbaka började jag packa, sedan åkte jag till min mamma! Och väl där gjorde jag ingenting.. som vanligt ;p

23 December:
Idag åkte jag, David och mamma ner på stan och handlade lite.. jag köpte första säsongen av One Tree Hill!
Sedan åkte vi hem och satte upp granen.

24 December:
När vi vaknade så käkade vi frukost, sedan vid ungefär 12 eller 1 så började vi öppna paketen för att Fredrik inte skulle vara hemma. sedan hände det inte så mycket, och vid 3 KALLE ANKA! :D och sedan käkade vi lite senare :)
Helt okej dag!

Jag fick:
  • ögonskugga
  • ögonfransböjare
  • presentkort på lindex
  • presentkort på hemmakväll
  • 200 kronor
  • 150 kronor till mobilen
  • joggingbyxor
  • 2 t-shirtar
  • och en klädroller
  • två små koppar
  • och en stor tekopp med tillhörande fat
tror att det var allt! :P
Julafton var helt okej iallafall.. kunde varit bättre, men ändå! :)

25 December:
åkte till ebba och kjell idag!
då öppnade jag lite julklappar..

Jag fick:

  • En julstjärna
  • en bok
  • nagelset
  • och julgranskulor att ha i fönstret
nöjd med det med.. ska få mera nästa gång jag kommer till ebba och kjell!

26 December:
jag blev väckt på morgonen och gick ner och åt frukost med Henrik, Melanie och Ebba. Dem grattade mig och jag fick öppna presenter.

då fick jag:

  • en kylskåpsmagnet med en bild som betydde vänskap tror jag :)
  • örhängen
  • en liten ask för ringar
  • Armband
senare så kom mamma, David och Fredrik också och Malin! :)
då fick jag öppna mera presenter och det var:
  • Nagellack
  • läppglans
  • En lampa
Nöjd med födelsedagen med! :)

27 December:
Idag låg jag bara och glodde på One Tree HilL! Så skönt och göra INGENTING alls!

28 December:
Idag var jag, Henrik och Melanie i Falun och kollade lite :D
jag hittade One Tree Hill BOX 2! *HAPPY FACE*
och så hittade jag örhängen!
och så käkade vi på en pizzeria, snacka om att dem hade god mat :D
Jättenöjd med dagen!

29 December:
Idag åkte jag till mamma.
jag åkte med Ida och Henrik efter elva någon gång.
och jag har inte gjort så mycket sen jag kom hit!

det var vad jag hade och skriva just nu.
Men hoppas alla har haft en jättebra jul! :D
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0