18 februari

Heej!

sitter här med angelica (;
vi har fikat och garvat! (aa'
vi väntar på att vi ska till skolan och ha klassresemöte.
Angelica får snart en sockerkick av tuggummi. x)
och hon hade en kick för ett tag sen XD.

hhahhaha när vi skulle hem till angelica efter att vi hade vart vid affären kom det en buss som körde hur nära som helst.
angelica: va fan, lär dig köra kvinna!?
elaine: eh... det var en man!
angelica: eh jaha! xD
båda: ASG XD


igår var det vinterdag, och jag skulle pimpla.. men jag gav upp efter typ 20 - 30 minuter för att det var så JÄKLA kallt!
då gick jag bara runt och vid 10 så fick man äntligen gå tillbaka till skolan. Efter lunch så kollade jag och bryydarna på ''Hitta Nemo'' för att Geliica var så snäll och hämta filmen :D:D.
roligaste igår asså, vi garvade fan hela tiden och mitt liv lär ha blivit 10 ggr längre. haha!

- Du fick ingen mat nej, du fick ingen mat nej nej, du fick ingen mat för du ska Banta!
- en båt? ååh en båt! jag såg en båt för ett tag sen.
- den åkte hitåt, följ mig.......eh sluta nu, följ inte efter mig
- maneter? Respekt!
HITTA NEMO! ;D roligaste ever :D

nu ska vi dra på mötet.

ha det bäst!
love elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0