23 februari

Tjaaa!
Jag har nyss kommit hem från borlänge.
jag har vart där med Malin!
vi var in på bokaffär sen gick vi runt och kollade lite.
efter det så åkte vi hem..
jag köpte boken ''självkänsla nu!''.


en låt som jag har lyssnat på ungefär hela dagen är Beyonce - if i were a boy
http://www.youtube.com/watch?v=BVTyLqkez6A    

denna vecka.
måndag: borlänge med syrran :)
tisdag: Gym, sen bio med robin och erika ;D
onsdag: Gym
Torsdag: Emman<3:)
Fredag: Till mamma eller nyhammar med amanda (;
Lördag: ev. Nyhammar.
söndag: ev. Nyhammar.

i fredags var jag till Leksand på gen. rep inför melodifestivalen deltävling3 med Robin, Erika & Ulla!
Det var jättebra.
bra platser, bra sällskap, och bra artister. Det ända som kunde vara bättre var ifall det hade vart lite varmare ute.
Men det gick bra ändå (;
efter gen repet drog vi hem, men vi stannade och käka på McDonalds i borlänge!
Jag kom hem till mamma klockan 00.00! x)
Men det var en riktigt bra dag!
tack för den allihopa.


Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting.
                                                                                                        nalle puh.

ha det bäst!
love elaine

Kommentarer
Postat av: jossan

aa visst var dom! :) händer i helgen? ^^

kram

2009-03-06 @ 15:41:17
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0