1 juli

Hej allihopa.
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag var i Nyhammar hela dagen nästan.
När jag vaknade såg jag att jag hade fått ett sms från Malin där det stod att farmor inte hade så långt kvar att leva för hon var sjuk. Så jag bestämmde mig för att åka dit, när jag var på väg ner på stan ringde Malin och sa att Farmor inte levde längre, och jag började störtgrina. Malin kom och hämtade mig och Fredrik och då åkte vi hem till Farfar och där var John-Ivar också. Sen åkte vi till sunnansjö och sa ett sista farväl. Det var jättejobbigt, men jag hann aldrig träffa henne precis innan hon dog så det kändes bra ändå.

Sov hos Malin inatt så jag kom nyss hem.
jag tror att jag ska kolla lite på tv och bara ta detlugnt :)

pussar

Vila i frid älskade Farmor !
Vi kommer minnas dig som den du var innan sjukdomen tog över <3 (f)

Kommentarer
Postat av: Lovisa.p

Stöttar dig + finns här <3

2009-07-01 @ 15:36:16
Postat av: alexandra

finns alltid här <3

2009-07-01 @ 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0