I always say how I don't need you But it's always gonna come right back to this

Hej alla läsare!

idag var det begravning.. det var jobbigt men skönt ändå.
jag vet ju att farmor har det bra där hon är nu!
efter begravningen så åkte vi hem till farfar och åt smörgåstårta och fika.
och efter 6-7 år har jag ÄNTLIGEN fått träffa mina kusiner Ida och Mattias från Norge.. Det var jätte trevligt!
Imorgon blir det ännu en tidig morgon.. För vid åtta ska jag åka in till Nyhammar, ska sova hos Malin till på måndag.. så det blir ingen uppdatering över helgen, för hon har ingen dator! kusinerna åker hem til norge imorgon också så jag vill säga hejdå till dem också! vet inte om min farbror john-ivar och hans fru ska med då.. men iaf kusinerna!
Men hoppas att ni får en bra helg :)
det tänker jag ha iaf!
nu ska jag gå och packa lite :)
ha det BÄST!
pusss


vila i frid älskade farmor! `v´
du kommer alltid vara den vackraste stjärnan på himlen.


Kommentarer
Postat av: alexandra

vad är de jag ser ? ingen dator i helgen :o då måste vi smsa :P <3

2009-07-17 @ 19:17:08
URL: http://alexandraaae.blogg.se/
Postat av: Marina

sv: härligt! jodå, det är fint emellanåt :)

2009-07-18 @ 22:46:43
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Marina

sv: härligt! jodå, det är fint emellanåt :)



Ja det borde du verkligen göra, den sidan är riktigt bra! .) kramar!<3



beklagar din farmor <3

2009-07-18 @ 22:47:14
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0