seeeeeeeeen uppdatering, sorryy!

Hejhej!
nu kommer det lite uppdateringar.. jag har hunnit, hämtat en ny säng.. varit ute med vovven i regnet, gått på möljan, plockat svamp fått besök och vart med tanizia:D
i måndags tror jag det var hämtade vi en ny säng till mig! Den var mycket mindre, så jag har väll inte vant mig än.. men jag kunde inte sova i den andra för den var alldeles för fallfärdig :s vi var i gröna magasinet som ligger i Krylbo! Dem har det mesta :) men det är begagnade prylar! Men det är jättebra.

jag orkar inte skriva så mycket om dagarna men, när vi var ute och plockade svamp så fanns det smultron och blåbär, ÖVERALLT! :D:D Och så hittade vi en del svamp också :)


och förlååt för dåliga bilder! Hade inge batteri i kameran :(
Möljan var bra förutom att ALEXANDRA och ANDREAS inte kom för att dem ligger hemma och har blivit sjuka och simon kunde ju inte heller komma då :o!!!!!!!!!!!! Men vi har andra planer iaf :)) Det kommer sen :D
jag gick med Angelica och Lovisa först, sedan skulle jag leta upp ebba och då tappade vi bort varandra, sedan hittade jag på Robin och Erika, sedan gick jag och lämnade filmer till Lovisa och Angelica som jag lånat av dem :) sen gick jag en stund till med Robin och erika, sedan åkte jag hem :)!
jag köpte:
* plånbok
* Snacks
* marknadsgodis
* rostade mandlar
bilder på plånboken kommer senare, när jag orkar lägga in bilderna på datorn :P

nu ska jag snart upp och titta på film!
pusssssar

Kommentarer
Postat av: barbie

jag har varit med calle, sen har jag varit på middag med slänktingar och grejs :)

2009-07-25 @ 22:25:51
URL: http://barbiees.blogg.se/
Postat av: alexandra (:

:( sorry lilla tjorven, vi som skulle ha så kul :)<3 men du nu blire grillning och en heldag på kupolen ist :D <3 låvar att jag inte ska vara sjuk då :) <3

2009-07-25 @ 22:28:22
URL: http://alexandraaae.blogg.se/
Postat av: alexandra (:

och du? har du invigit sängen än då? xD :P gör så som jag sa vetja :P <3

2009-07-25 @ 22:32:38
Postat av: Anonym

kul att träffas och umgås lite =D Puss<3

2009-07-26 @ 01:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0