SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN!

Husdjur?
I sörbo har vi en hund, två katter, ett marsvin, två kaniner.
sen har vi djur ute också.. fyra shetlands ponnyer, massa får och höns.
I ludvika har vi en sköldpadda och fyra katter.
vad är ditt besöksrekord?
sidvisningar är det 183 och unika besökare 44.
hur lång är du?
153 ungefär! och det är extremt jobbigt!
vad skulle du göra ifall du vann fem miljoner?

jag skulle köpa dator och systemkamera.. sen skulle jag shoppa! Och så sparar jag nog också :)
vilken är den tokigaste personen du känner? xD
Alexandra
vilken är den abslolut snyggaste killen du känner? ;P
Det är hemligt ^^
favorit artist?
Brolle är min absoluta favorit! Sen kommer Björn Rosenström.
vem i preasonbrek är snyggast?
Michael lätt!
hur många barn vill du ha när du blir stor? ;P
två tror jag!
vem är din bästa vän?

jag har flera!
älsklingsrätt?
Paella, en spansk maträtt :)
är du kär? :P
japp det är jag :)
vad heter du imellan namn ? :P
karin, nina och nadja.
Hur gammal e du?
jag är fjorton 1/2
När är din födelsedag?
26 december
vart kommer du från?
land eller stad?
jag är halv indier för att min mamma är från Indien.
Men vi har bott i hammarby och ludvika mest. Pappa bor nu i Nyhammar.. Jag bodde där innan jag flyttade till familjehem. Så jag antar att jag kommer därifrån, för jag bodde där ifrån att mamma och pappa skildes. Och det var längesen, Fram till 2006.
vart bor du?
jag bor på vardagar och vissa helger (asså när det är skola) i söderbärke eller rättare sagt Sörbo i en fosterfamilj! Men på helger och loven och sånt så bor jag hos mamma i Ludvika.
vad längtar du mest efter?
just nu längtar jag efter att få åka utomlands!
musiksmak?
jag har en väldigt blandad musiksmak.. så jag lyssnar på lite av varje :)

Kommentarer
Postat av: Josse

ja, precis..

2009-07-08 @ 18:26:28
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Nina

det är fint med mig :D hur är det själv??



puss

2009-07-08 @ 18:36:38
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: eheh allt bra? :>

2009-07-08 @ 18:43:23
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: fint här, gjort idag?

2009-07-08 @ 18:57:01
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0