uppdatering från örebro

hej hopp.
jag lånar Isabells dator och bloggar med :)
vi kom nyss hem till Isabell och Helen, jättemysig lägenhet dem har.. verkligen :D
Isabell är på teatern.. vi ska hämta henne senare!
vi åkte vid tre tiden och när vi kom till örebro så åkte vi till svampen och fikade.
sedan åkte vi in i stan, för Helen skulle in på apoteket, sen hämtade vi upp Isabells kompis Madde.. Skjutsade Isabell och Madde till teatern, sedan åkte jag och Helen till affären och handlade, och vi kom nyss hem.
för er som inte vet vad svampen är så är det ett vattentorn, som örebro är känt för.. det ligger ett café längst upp i ''tornet''.
Det var mysigt men högt! :s :P haha, jag är jätte höjdrädd! just so u now x'D

pusssaråkramar
elaine

Kommentarer
Postat av: elaine - Mitt liv, Min vardag!

2009-08-02 @ 11:40:49
URL: http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0