3 juni



hittade en extremt gammal bild idag !
för övrigt är jag på dåligt humör för att vi ska få en lärare nästa år som INGEN vill ha ;s
det är skapligt jobbigt :s
och så är det någon lärare som vi har haft i 7an och 8an som vi inte kommer få ha i 9an :o
så jävla jobbigt !

förressten..
är det någon mer som är med om att lärarna har vissa favoriter ?
nästan alla lärare på min skola har det och det är väldigt irriterande !
det är några få som inte har det.. och det är jag ju glad för iallafall.
kommentera vad DU tycker.. skulle vara kul att höra era åsikter :)



nu ska jag ner och fixxa sallad !
tror inte det blir någon mera uppdatering.
lägger in ett inlägg strax om frågestund.

pusssssar

Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat! (TÄVLING JUST NU!)

Hej! Tack för att du är med och tävlar! :)



Synd att lärarna visar så tydlige om de har favoriter ibland kommer man överens med någon, ibland inte, det ska verkligen inte påverka betyget iallafall!

2009-06-04 @ 09:18:26
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0