28 mars

nu blir det uppdatering.

torsdag 19 mars
idag var vi uppe i kyrktornet på konfirmationslektionen.
jag som är så jädra höjdrädd var liv rädd.
Och när jag gick upp och ner så spände jag mig så mycket att jag fick en sån jävla träningsverk !
det var asa jobbigt, men det var kul och se utsikten :)

här kommer bilder, och Hannah är fotograf.
      


 20 mars

Idag fyller AMANDA 15 !
vi har vart bästisar ganska länge, och vi har gjort mkt kul ihop !
kommer ihåg första gången vi va så var det vinter och vi sprang ut barfota och sprang runt huet.. haha det var kul det.
och så har vi massa mer minnen, t.ex. soffan, våtorgasmen & knullpökaren x'D, hem till midgård (a) och MÅNGA mer !
vi har bråkat mycket men, det har alltid löst sig !
hoppas du fick en jättebra födelsedag.
jag älskar dig bästa vän <3 !

(bild från i sommras bara för att jag saknar sommaren<3)

25 mars
nu lägger jag ut lite bilder från lunchrasten när jag hannah och emma satt ute och ''sola'' ! (: <3
   
jag älskar er ! <3

ha det bäst!
love elaine

Kommentarer
Postat av: Daniella

haha bra :)Ja båda är skitbra

2009-03-28 @ 18:30:43
URL: http://danikani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0