1 maj

Heej alla glada ! :D

idag vaknade jag vid en halv 9 men jag låg i sängen och kollade på tv till halv 12 ungefär.. då kom viktoria upp och skulle in och leta efter maddrasser i mina väggar. asså jag har skrubbar i väggarnas, kan visa det sen ;)
så försökte vi få upp en av dörrarna men det gick inte !
så viktoria skulle gå in genom andra rummet och krypa dit till den dörren, och när hon nästan var framme så kom ebba på att dörren satt fast med skruvar i väggen eftersom jag har en spegel på den dörren.. då hade viktoria krypit över isolering och massa saker i onödan. xD
vi hittade bland annat en picknikkorg med mina barbie dockor i xD så vi gick ut på altanen och kollade lite vilka det var, haha xD sen så käkade jag lite, och nu sitter jag här !
jag tar kort sen på skrubbarna så får ni se :)
blir väll att sitta här ett tag till sen ut i det fina vårvädret :D

pusssar

ny månad, nya händelser

Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi trodde du hade slutat leka med barbie dockor :P

2009-05-01 @ 16:39:09
Postat av: emms

åh tack så jättemycket :)

2009-05-01 @ 16:42:50
URL: http://capisce.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det är ju pollen, inte alls kul. Måste käka tabletter för att jag ska kunna gå ut, haha ;)

2009-05-01 @ 17:05:49
URL: http://flachsbinderl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0