SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN!

här kommer svaren på frågorna :)

Vad gör du om fem år?
jag är 19 år och förhoppningsvis bor jag i en egen lägenhet och har gått ut skolan med bra betyg och har ett bra jobb med bra inkomst !

vad skulle du köpa ifall du vann 5 miljoner?
jag skulle helt klart köpa en systemkamera, och så skulle jag nog shoppa !
men jag skulle nog försöka spara tills jag blir vuxen också :)

vad heter den affär du köper mest kläder på?
jag köper mest kläder på gina tricot och lindex eller beställer från ellos :)

Är glaset halvt fullt eller halvt tomt?
halv fullt (;

vilken skola går du i?
kyrkskolan i söderbärke !

färg på tandborste?
min tandborste är rosa, haha :P

Vad tycker du om min blogg? (Hihi) viktoriae.blogg.se/
din blogg är extremt bra, jag själv har taskigt självförtroende.. så jag läser, jag tycker att du skriver bra.
den uppskattas nog av många ! Du kan vara nöjd med den due :)
nu kan jag ju passa på att reklama den :D
http://viktoriae.blogg.se/ - en superbra blogg där en tjej skriver om självförtroende !
jag tror många skulle behöva läsa den.
jag lovar den är superbra (y)


drömresa?
jag skulle vilja resa till grekland :)
jag tycker det är så otroligt fint när man ser på bilder.
och så har jag mitt favorit land jag vart till 2 gånger.. SPANIEN !
det är så underbart där.

Vilken är din favoritfilm?
min favorit film är ''Mamma Mia''.
jag blir alltid så glad av att se den.. och jag älskar att dansa och sjunga och i den filmen kan man ju dansa och sjunga med :D jag vet inte hur många gånger jag sett den.. jag tröttnar inte på den ! haha

Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat!

Vad kul att läsa svaren!:) och TACK för svaret på min fråga om min blogg.. Vad söt du är!

2009-05-27 @ 11:23:31
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0