26 maj

Hejhej !
igår var jag på en föreläsning om vad det faktiskt är vi stoppar i oss för mat.
den var jättebra, och man fick sig en riktig tankeställare.
Han som föreläste heter Tommy Svensson.
så det var faktiskt värt att lyssna på !
även om det kunde bli väldigt lång tråkigt ibland :P
jag köpte denna boken.


'' handbok för den kräsna konsumenten''

den handlar om alla farliga tillsatser som finns i mat !
och den var superbra (Y)

klockan 5 över nio kom vi hem ungefär och då käkade vi.
sen gick jag upp och la mig och kollade på tv.. sedan somnade jag för jag var så otroligt trött !

Idag fick vi som var på föreläsningen sovmorgon.
så vi börjar inte förrän klockan tjugo över tolv !
snacka om soft. :D (y)

så nu ska jag snart fixa mig, sen bär det av till skolan.
och lite senare ska jag till Vad skola på deras skolgårdskväll.
för ebba ska köpa blommor som eleverna har planterat :D

hoppas att ni får en superdag !

vilken är din favorit maträtt ?


pussar

Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat!

Det lät som en intressant föreläsning! Läskigt med "skit" man faktiskt stoppar i sig genom maten men som man är omedveten om.. Kram!

2009-05-26 @ 11:44:47
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: jossan

kul! ;) allt möjligt gör vilka inlägg som helst med mycket bilder!! :) det som dyker upp i ditt huvud gör det! ha en fin dag <3

kram

2009-05-26 @ 14:11:17
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: mia

Kötträtter med någon god sås! =)Lax är också himla gott.

2009-05-26 @ 18:53:36
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0