27 maj

Halli hallå !
idag har jag vart i skolan.
kom hem vid efter två någon gång.. då började det åska. :((
klockan 15.10 eller något så åkte vi till ludvika för viktorria skulle till marnäsliden !
då följde jag med bara för att jag inte vågade vara hemma själv när det åskade :P
jag är nämligen LIVRÄDD ! xD xD

när vi kom hem trodde vi att det slutat åska.. men det hade det inte, det hade bara blivit värre :s
så det blixtrade hur mycket som helst !
då skulle jag och viktoria gå och ta in hästarna och fåren.
det var inte kul. :(
sen stannade vi inne.. jag hade huvudvärk så jag höll på att dö och viktoria hade ont i halsen och magen.
sen när det ÄNTLIGEN slutade att åska och regna gick jag ut och fotade lite.
Men bilderna kommer nog imorgon.
nu ska jag upp och kolla på tv, jag är ganska trött !
hur har din dag varit ?

är du rädd för åska ?

juste, jag har nyss kollat igenom 154 nya inlägg på bloglovin (y) xD
jag är duktig tycker jag ;D haha :P

här kommer ett litet musiktips :D


kiss me trought the phone - Soulja Boy

Så skön ! :D:D

puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

japp. jag är rädd för åska.. då är det tur att man har en stor varm famn att krypa upp i!

2009-05-27 @ 23:49:39
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Nina

allt bra med dig?? :)



kramis

2009-05-28 @ 14:58:16
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0