8 maj

Helllu ;)
idag så var det sista dagen på praon.
schemat såg ut såhär..
samling/läsa
sv
frukt, rast
sv
Lunch
redovisning Bondgården

dem var jätteduktiga på redovisningen, det var lixom deras allra första gång så man kan ju inte lägga en massa krav på dem. när vi slutade så fick jag massa kramar av allihopa och för vissa fick jag inte ens gå. Haha, dem är så otroligt söta ! det här är den bästa praoplatsen jag har varit på. den är både rolig och lärorik :D

när vi slutade gick jag till fritids.
Hannah var där ett tag bara.. men dem hade avslutning för två elever som skulle sluta så vi fick glass och chokladsås. :) (y) medan vi kollade på ''Piff och Puff'' haha xD !
sen tog jag 3 bussen hem :)
jag kommer att sakna alla elever !


när jag kommhem så började jag packa och kvart i fyra så åkte vi till ludvika, och kjell släppte av mig vid stationen för jag och David skulle åka till Nyhammar till Malin.
Jag kom hem alldeles nyss ;)
därför jag inte har skrivit vinnaren !
förlåt för det.
men nu ska jag fixa det.

har ni gjort idag då ? :)

pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0