skoljoggen i skolan

hejhej !
jagh sitter och pluggar So och engelska..
idag har det vart skoljoggen, klarade att gå hela vägen, så jag är stolt ;o
Så det gick bra, och imorgon är vi lediga, och det gillar vi :D (y)
så nu sitter jag här, och har ont i fötterna x)
imorgon blir det kanske att umgås med alexandra ! det var ett tag sen, och på lördag blir'e grängesbergs marknad.. kanske med dem bästa, annars går jag själv eller med ebba :)!
nej fan, jag tror jag ska slita mig ifrån datorn nu, så jag kan plugga lite!
först måste jag ut och ta luft, för jag har så jävla ont i huvudet :s :P som vanligt.. (;

här kommer en bild från när jag och Robin var i örebro och tittade på pernilla wahlgren och jonathan fagerlund :)
robin har tagit bilden!


puss&kram
e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0