You don't know what you got 'til you're missing it a lot

hej hallå !
har ni det bra allihopa ? nu är jag hemma hos ebba och kjell. I söndags när jag kom hit så hade vi ingen ström, och det hade dom inte haft på hela dagen.. :s Men den kom tillbaka lite senare !
hmm.. jag ska fundera lite vad jag ska skriva om.. i måndags var det tjejgruppen, fast vi var bara två stycken där ! Men får se hur det blir sen :) efter tjejgruppen åkte vi hem, och då kollades det på film ! sen gjorde jag inte så mycket mer.. :) Och idag så har vi fått nytt kök.. :P vart galet bra iallafall ;)

vet inte vad jag ska skriva mera.. hmm :P
har nog inget mer att skriva.

just nu hoppas jag på att jag inte kommer bli sjuk.. har haft ont i huvudet varje dag i 7 dagar ! :s :( och så har jag börjat få halsont också.. Det suger stort :s

plus att nu har jag svin ont i min vad också :s för att jag fick sendrag och fy fan vad ont det gjorde !!!!

nu har jag nog inge mera att skriva fan !

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0