påååååååsklov!

Hej hallå!
sitter i gränges hos hjärtat.
Ska hem till mamma om nån timme, då ska jag umgås med Tannie!
guuuh så skönt det är med lov asså.. jag är så jävla trött på skolan så jag kan dö.. :o
nu äre fan inte långt kvar tills man slutar nian.. underbart!
nästa måndag får jag mina byxor å som jag beställde med klass tröjan.. :)
svarta med vit text på benet.. och det står elaaaiinee. Frääänt! (;
slänger väll förmodligen in en liten bild sen när jag får byxorna!
funderar på ifall jag ska gå ner på stan imorgon och kika in den nya gallerian..
då ska jag kolla efter present åt älskling som snart fyller år :) <3
ikv slänger jag nog in lite bilder från när jag var med Tannie i onsdags :D
puss&kram
elaine'


jag älskar dig, John<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0