söndag..

Hejsan hoppsan.
Helgen tillbringades med älskling hemma i sörbo!
Idag skjutsade vi hem honom, och sen skjutsade ebba och kjell mig till mamma.. för ebba åker till tyskland imorgon, och då ska jag bo hos mamma den här veckan :)!
Så den här veckan finns jag i Ludvika!
måste gå upp halv 5 - 5 varje morgon.. kanon kul! ;o
det var ju ett tag sen jag bodde hos mamma sist, så hoppas det går bra ändå!
som ni ser har jag även gjort en ny header och lagt in :)
säg gärna vad ni tycker!
ska nog börja packa upp mina saker snart, och sen ska jag hoppa in i duschen!
Sen blir'e bara att ta det lugnt och ladda batterierna inför imorgon bitti :)
puss&kram
e'

faktiskt nöjd med min nya header :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0