torsdag!

tjoooooola!
hur är läget med alla ? Jag mår helt okej :)
jag är överlycklig, har inte haft så mycket huvudvärk i veckan :D!
idag är det torsdag.. på morgonen hade vi nationellt prov i matte, det gick inte så jättebra tyvärr.. men så äre ibland. Sen efter provet så gick vi ner till skolan och då gick Anders igenom wikispaces med mig, blev lite klokare iallafall! :) vid två kom Linda en  sväng också :) kul och ses! <3
sen hade vi svenska/engelska sista lektionen.
jag måste upp och packa allt som jag ska ha med mig till mamma.. ska bo där nästa vecka när Ebba åker iväg till Danmark och Tyskland! :) så idag lär det packas asså :P
det gäller bara att inte glömma något viktigt!
vet inte riktigt än om jag ska umgås med älskling i helgen eller inte.. det visar sig :)
aja, nu ska jag lyssna på musik och bara slappa innan jag ska springa ner i tvättstugan, och packa och plugga och allt :P

ha det bäst!
puss&kram
e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0