GOTT NYTT ÅR

Gott nytt år alla!
min nyårsafton spenderades med lillebror David och mamma! :)

2009 har väll varit lite upp och ner.. men nu ska jag sumera det som har varit kul!
  • Grillkvällen med Alexandra, Andreas och Simon var bäst! Så jävla härliga människor dem är asså.. synd att man inte kan spola tillbaka tiden. Det var den allra första dagen vi alla fyra umgicks! tummen upp!
  • Ludvika festen.. hmm, vet inte alls hur jag ska förklara den.. så jag låter det vara! Tummen upp för den med!
  • 9ornas avslutningsdag! På kvällen var jag, viktoria och alexandra i bärke och umgicks i parken :) Jättekul det med!
  • trevlig praktik! Både på SVT i Falun och på Hedgården i Söderbärke. jag tycker att det var jätteroligt och dem klart bästa praktik platserna jag någonsin varit på!
  • P!NK konsert i globen! Hon var så sjukt bra. Hon var till och med bättre än jag förväntade mig! Så verkligen tummen upp!
  • övernattningar, säter och bio med tjejgruppen :) Superkul!
  • Genrep till Melodifestivalen i Leksand! Skit kul!
  • Kräftskiva/fiske ute på nyckelön! kan inte bli bättre!
  • örebro och kolla på Pernilla Wahlgren och Jonathan Fagerlund.
  • Hälsade på Isabell och Helen i Örebro!
  • Kryssningar med mammi och bröder!
Och alla dagar jag vart med mina vänner! Såklart har det hänt både dåliga och bra saker.. men året har vart okej ändå!

och måste bara säga: Det var ett halv årsen farmor gick bort.. jag saknar henne så otroligt! <3 :(
nu tror jag inte att det var något mer :)

puss&kram
elaine'

bilder från året:


Kommentarer
Postat av: alexandra

vi är grymt härlig människa tsm, kommer aldrig glömma den kvällen, med våran matte räkning och snapsvisan ;) <3



Jadu avslutningskvällen :) de var superkallt den kvällen ju :) haha när du och jag drev med A xD och viktoria var nog lite svartsjuk den kvällen också :P



jadu ludvika festen de var nått de ;) man kan inte annat än skratta , allt ändrades under en kväll helt sjukt ! Men roligt hade vi , och om de inte hade hänt skulle inte vi vara vänner nu ! <3



2010-01-01 @ 21:34:26
URL: http://alexandrassynpalivet.blogg.se/
Postat av: alexandra

<3 mm vi går igenom allt tillsammans!<3 2010 kommer bli toppen :D



och de kommer nog bjuda på en hel del överaskningar ;)



puss <3

2010-01-01 @ 21:50:08
URL: http://alexandrassynpalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0