sjuklingen här



Hejhej!
jag sitter hemma och är sjuk jag.. :/

skolveckan har faktiskt varit helt okej, kul att träffa vännerna.
och det har inte varit så mycket skolarbeten än.
nu ska vi börja söka till gymnasiet, så nu börjar det bli lite nervöst, vet inte riktigt vilka jag ska söka till! Men jag vet några iallafall! Men det kommer bli bra hoppas jag, på hemmaplan är det väll helt okej också. Just nu tänker jag bara fokusera på att bli frisk.
Och jag älskar låten cocaine med nomy!
har typ spelat den hur mycket som helst nu :P haha!
någon mer som tkr om den? :D
och jag har inga bilder på den här datorn heller så kan inte lägga in nått :/
men det kommer när jag kommer till mamma nästa gång :)

nästa helg ska jag och ebba åka till Uppsala, då ska vi gå på bio med ida och så.
det blir säkert skitbra!

hoppas det anyway :)
jag har inga kanaler heller så jag kan inte kolla på tv, så jag läser Om jag kunde drömma och så nördar jag film!
haha så kan man också göra när man är sjuk!
och så får jag ju inte glömma musiken.
utan den skulle min vardag inte vara någonting!! ;o
Hhaaha, men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och så ska jagh nog spela lite harpan ;)

puss&kram
elaine'

Kommentarer
Postat av: alexandra

Din sjukling :P

2010-01-15 @ 18:11:58
URL: http://alexandrassynpalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0