måndag, och jag är sjuk!

Hejsan hoppsan!
jag är hemma och är sjuk jag..
har världens hosta och så jävla ont i halsen!
har vart med John i helgen, det var askalas, men hade vart bättre om jag var frisk!
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. hmm, sitter och lyssnar på musik nu!
kollade klart på 'Luftslottet som sprängdes' igår. Den rekomenderar jag att se (-:
och så kollade jag på 'Mun mot mun'.. den var lite konstig, men ganska bra faktiskt.
jag fick världens lust att möblera om mitt rum idag! Men jag orkar inte :P för när jag börjar med någonting slutför jag det oftast inte! Men jag ska möblera om sen när jag har rensat lite (-; haha!
snart är det påsklov också, det gillar vi (y)
Och så vill jag ha vår nu! Nu är jag trött på snön.
vad händer i veckan ?

puss&kram
e'

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag är också juk! :@

2010-03-24 @ 18:30:43
URL: http://emsenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0