natinellt prov i engelska

hellu!
kom nyss hem.. har gjort nationellt prov i engelska. Men mådde så dåligt så jag åkte hem igen. Provet gick rent åt helvete kändes det som :/.. jag kunde inte ens tänka och jag hade så sjukt jävla ont i huvudet! vi var jättemånga som var med på provet men gick hem efter det. Så jag var ju iallafall inte ensam.. haha, hela tiden hörde man någon som hostade eller nös! Det var lite kul tycker jag, efetrsom halva klassen är sjuka.. :p Nu har jag nyss tryckt i mig några mackor. Ska nog upp och vila snart! Ebba hade glömt köpa Kan Jang igår så jag får lov att vänta tills hon slutar idag.
aja, jag överlever väll hoppas jag -.-'

puss&kram
e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0