försenad uppdatering om midsommar :-)

Hellu!
Firade midsommar ute i Fyrtjärnarna. Jag och John invigde vårat nyligen gemensamt köpta tält! Vi var där med Johns släkt, men alla andra sov i husvagn! haha. Dock hade vi otur med vädret vilket ledde till att det kryllade av knott nästan hela helgen.. + att jag fick en ordentlig förkylning. Men vi hade det bra annars. Det var ett jättefint ställe vi var på och inte alls långt till sjön. Dock så var det ju vissa obehagligheter som te.x pervon på dass, men men, det går att leva med. Denna veckan har jag inte gjort så mycket eftersom jag varit själv när John har jobbat. Men jag brukar hitta sätt att roa mig på. Om inte annat så kan jag kolla på många serier eller filmer som John inte vill se. Haha! Har börjar kolla från början på 'Greys Anatomy'. Skit bra serie, har följt serien i perioder på tvn, men har missat och helt tappat stinget. Så jag började om istället. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, så jag slutar här!

/ elaine'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0