1:a advent!

Hejsan hoppsan! (:
idag är det första advent och idag kom dessutom första snön.
Har faktiskt längtat efter snön lite, den ska vara här i november tycker jag.. dock har jag ett stort problem, och det är att jag inte har några vinterskor. Haha, ilandsproblem. Jag får ta och köpa nu när jag får pengar helt enkelt. Man vet ju inte heller om snön är kvar imorgon.
Min helg har varit bra, varit med älskling hemma i sörbo och bara haft det bra. Nu är vi hemma hos honom i grängesberg och ska snart lägga oss och sova. Ska bli skönt, jag blir så sjukt trött den här årstiden.
Mina planer imorgon är;
Lektion på högberget
Åka till smeden och ha prov
Åka till BUP, sen hem till mamma!
Hoppas ni har haft en bra dag.
Hejdå!
elaine (:

Kommentarer
Postat av: gayhenke

FYFAN vad tråkigt att snön inte lägger sig! Jag ska också ha prov imorgon :)

2011-11-27 @ 23:01:49
URL: http://gayhenke.blogg.se/
Postat av: elaine :)

tråkigt som bara fan!

vad hade du prov i? :D

2011-11-28 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0