17 april

Hej alla glada!
Idag har jag och mamma rensat och städat lägenheten, för imorgon kommer de och ska tapetsera om lite granna :))
Vi har grejat exakt hela dagen.. och det var skapligt drygt, haha!
sitter och lyssnar på musik just nu, även fast man inte får lyssna efter klockan tio.. men vem fan bryr sig. Har man lågt ljud spelar det ingen roll tycker jag, annars så borde det ju vara en gräns på hur länge man får kolla på tv också! :P
Skolan idag var ganska bra, fick tillbaka en ''redovisning'' på autism och hade fått ett helt okej resultat. Träffade också min efterlängtade vän Ida, och vi gjorde det vi alltid gör.. DAMPADE!
Har saknat henne över lovet!
Nu blir det väl snart att sova tror jag.. sen skola imorgon igen!

Hoppas att alla har haft en bra dag.
/elaine
slänger in en fin gammal sommarbild på mig och ida.
vill ha sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0