28 februari!

Hejsan hoppsan!
Jag och hjärtat kollade på 'The smurfs' för ett tag sen. Den var kanon bra ju! Smurfarna var skit gulliga :') hehe.
Sen kikade vi lite på 'The office' som är en jätterolig tv serie.
Idag har vi gått en vända fram på byn i det underbara vädret som har varit idag. Skulle fota lite också, men blev inte så mycket av det så.. Men kanon väder hade vi idag iallafall! :)
Det spelar ingen roll, men hur mycket ord jag än använder så kan jag inte förklara hur otroligt skönt det är med sportlov. Jag njuter av varje sekund. Igår spenderade vi den största delen av dagen till att umgås med älsklingens bror. Det var trevligt det :)
Nu tänkte jag kika lite på 'Skilda världar' medan baby är nere och duschar :)
Hoppas alla har haft en bra dag och att ni andra som också har lov får en härlig lov vecka :)
//elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0