dryg dag.

Hej igen.
Efter lunchen skulle jag ju fortsätta ta kort, men det gick inte nå bra alls för jag lämnade ju in min kamera under lunchen så att den inte skulle försvinna. Då är det en lärare som trodde att ingen använde den så han formaterar den och lånar ut den till en annan elev så ALLA mina bilder försvann. Snacka om att jag blev arg. Så nu är det bara att ta om alla kort då.. Tur att det är kul att fota iallafall.
Nu sitter jag och har precis skrivit lite i mitt CV, och nu pluggar jag lite.
Har fått så ont i huvudet också.. men men det går väl över det å!
Imorgon ska jag iallafall fara till min älskling och fira lite alla hjärtans dag med honom<3 det kommer bli mysigt iallafall :)
Nu ska jag plugga lite till tror jag om inte mitt huvud sprängs. Vi får la se :P haha
Kanske uppdaterar senare igen.

/ elaine :)
slänger in en gammal bild bara för att :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0