27 januari

Hej allihopa.
Sitter och släktforskar lite såhär på kvällskvisten. Finns inte så mycket annat å göra när J jobbar.
 
En kul sak idag är iallafall att jag har blivit moster för fjärde gången, till en liten pojke. Han är jättesöt :)
 
Idag har jag inte gjort så mycket, mest setat och drömt mig bort till ett varmare land. Jag måste spara pengar och resa. Vill se andra länder. Upptäcka nya saker. :)
 
Skulle verkligen vilja åka till san francisco och se det gamla fängelset Alcatraz. Det skulle vara så häftigt. Jag åker hellre utomlands för att se saker än att sitta på en strand eller vid en pool hela resan. Känns som det är lite slöseri men pengar för min del :)
 
Nu ska jag fortsätta drömma mig bort.
 
Hoppas alla har det bra iallafall. 
 
/Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0