21 april

Hej allihopa.
jag sitter hemma hos angelica :) <3
vi har inte gjort så mycket, men jag ska hem om ett tag !
eller ja jag ska till Ludvika och köpa skor och gå på ett möte för sommar projektet.

och ikväll är det DESPERATE HOUSEWIFES :D:D
det gillar jag ! (y)

igår på so:n kollade vi på en dokumentär om en man som var med i andra världskriget och han var jude.
det var en väldigt gripande historia !
han hade 4 syskon och sina föräldrar.
dem ända som överlevde var Han själv och en av hans systrar.
jag tycker det är tragiskt, och jag hatar hitler !
fattar inte hur en man kan vara så jävla dum i huvudet..
han var bara fylld av lögner.. ;s

nu ska jag ta och vara social med angelica (:

pussss

btw, jag skriver troligtvis mera ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0