17 februari

Hellu!
jag sitter i skolan nu och väntar på att det ska bli film.
har vart ute och pimplat på förmiddagen och det var KALLT kan man lugnt säga.

ska berätta lite om veckorna jag inte har skrivit nått om.

Den 11 (?) var jag på bio med tjejgruppen.
det vart '' I taket lyser stjärnorna ''
den var verkligen skitbra.
Värd att se!








bara för att samuel haus är snyggast!

i fredags åkte jag till bror och var där över natten.
på alla <3s dag så satt jag och hade tråkigt.
Inte precis så man ska fira alla hjärtans dag, men men man överlever!


på fredag fyller viktoria år och jag ska till Leksand och kolla på gen rep, för melodifestivalen med Robin, Erika och Ulla. trevligt trevligt! :)

på lördag blir det ev. bio med robin och erika också!

nästa vecka äre sportlov också. Gött ;)

mer om den kommer sen!
nu ska jag leta reda på emma hannah och amanda :)

ha det bäst!
love elaine




 
bara för att han är så jävla snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0