måndag nu igen -.-

Hej!
helgen var askalas, var på fyrtioårsfest, det var superkul :)
och skolan var okej idag faktiskt.
men nu lär jag sitta framför dumburken hela dagen nästan och plugga istället för att vara ute i det fin fina vädret :( hoppas på bättre dag imorgon..
just nu har jag bara tagit en paus från plugget. Måste strax börja igen, och inte finns det nå kaffe helelr.. och jag orkar inte göra kaffe just nu.. så jag får väll klara mig ändå!
hmm.. få se vad som händer i veckan då.
nej fan nu måste jag fortsätta plugga!

puss&kram
e'



I can almost see it
That dream I'm dreaming but
There's a voice inside my head sayin,
You'll never reach it,
Every step I'm taking,
Every move I make feels
Lost with no direction


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0