kid, you will move a mountain!

helgen har vart bra, i fredags åkte jag till nyhammar och umgicks med systra mi! Sedan på lördagen gick vi till grangärde och tände ljus för farmor <3. Sedan efter det åkte vi till sörbo. Och då var vi ute vid hästarna och sedan åt hon hos oss och sedan åkte hon hem :)!
idag har jag bara legat och degat hela jävla dagen! Snacka om sköönt!
imorgon äre skola som vanligt.. och det suger stort!
Snart ska jag nog släpa mig upp till rummet och packa till skolan imorgon.. Och wtf, hela förra veckan så fick jag gå runt med jackan och väskan i skolan, för hade tappat bort min jävla skåpnyckel.. Men nu har jag hittat den :D och jag är stolt över mig själv ;) haha :D
nu sitter jag här och chattar och lyssnar på musik! Och gissa vad? Datorn har inte laggat ihop en ända gång :D :D :D
men bara för det gör den väll det snart -.- skulle inte förvåna mig ett dugg :P

puss&kram
e'

Kommentarer
Postat av: emma

vatr låg nyckeln?

2010-02-07 @ 20:33:17
URL: http://emsenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0