Vid din sida (stepmom)

Skådespelare: Ed Harris, Julia Roberts, Susan Sarandon, Jena Malone, Liam Aiken, Lynn Whitield, Darrel Larson, Mary Louise Wilson.

Handling: filmen handlar om Luke och Jackie. De är skilda men har två barn tillsammans.
När Luke hittar en ny flickvän så gillar inte exfrun det, så det gör att barnen inte heller tycker om henne.
Men när Jackie får reda på att hon har cancer så förändras allt.

Egna åsikter: filmen är helt underbar.
Storyn är helt kanon, och man blir verkligen berörd. Den passar alla åldrar.
Jag tror att de flesta som ser den skulle tycka den är kanon.
Jag gråter varje gång jag ser den, man blir berörd långt in i hjärtat.
Jag älskar filmen!
Verkligen familjekärlek i filmen.
Jag rekommenderar den, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0