Hur många lingon finns det i världen?

Skådespelare: Sverrir Gudnason, Vanna Rosenberg, Glada Huddik gänget m.fl.

Handling: 27 åriga Alex är en person som har misslyckats med allt. Han flyttar till Hudiksvall, och börjar jobba med utvecklingsstörda, och han upptäcker att de har en speciell talang, att sjunga. Så han försöker visa alla andra att de är bra på det, och lika mycket värda som precis alla andra.

Egna åsikter: Den här filmen älskar jag. Jag blir alltid lika glad av att se den. Jag rekommenderar den starkt, för man får en tankeställare när man ser den, helt klart. Jag vet att de är många som kommer gilla den här filmen. Den är ganska tung på ett ställe också.
Av mig får den helt klart 5 av 5 i betyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0