6 december

Heej.
idag blire en pluggdag bara, henrik och ebba åker till uppsala till ida!
så jag blir ensam här med kjell..
för övrigt har jag jävligt tråkigt!
ska väll sätta igång och plugga nu!

ha det bra!
love elaine

Tilda, jag finns hos dej i vått och torrt.
det här kommer vända upp och ner på livet hur det än går, men du ska veta att du ska aldrig tveka för att snacka med mej. spalar ingen roll hur sent eller hur tidigt det är. RING MEJ ISÅFALL!
jag älskar dej gumman, kom ihåg det!<3


Heej igen!
har så tråkigt.
bara pluggat och pluggat, och så ätit också.
nu chattar jag och grejjar lite!
ska väll plugga vidare snart!
aja, inte så långt till jullovet och min födelsedag iaf! :)
gillar't ;D
men nu ska jag skriva  klart lite grejjer till engelskan och massa annat skit! XD

Ha det bäst!
love elaine

Du är en äkta vän för du tar dig 
alltid tid att lyssna på mig.
Du är en äkta vän för du har alltid funnits när 
jag vill tala om det tunga i mitt liv.
Du är en äkta vän för du är alltid beredd 
att vara vid min sida när jag har det tungt i mitt liv.
Du är en äkta vän för vi kan prata om allt
i våra liv både negativt och positivt.
Du är en äkta vän för du delar alltid med dig 
av din omtanke och förståelse. 
Du är en äkta vän för du ställer aldrig krav på mig
och har alltid respekterat mig som jag är.




Kommentarer
Postat av: Tilda Sjögren

asså sitter här och gråter asså elaie du är bara så bäst älskar dej jättemycket<333

2008-12-06 @ 20:03:29
Postat av: tanizia

ha det roligt med kjell :D

2008-12-06 @ 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0