21 november

Hellu ;)
nu är jag frisk.. så jag var till skolan idag!
dagen har vart trist, men fick ju iaf träffa tjejorna :)<3
DAGENS BÄSTA VAR LÄTT NÄR HANNAH SKULLE ÄTA TACOS ;) hahaha, ett gott skratt förlänger livet! ily bruds :)<3
efter skolan åkte jag hem och började städa, för imorgon blir'e besök ;D
kyrkan på söndag, och lediga på måndag ;) me like :P
jag har tråkit så jag ska upp och försöka städa rummet, sen får jag sova i min efterlängtade säng :D sov ju inte så  mkt inatt^^

btw nu ska jag verkligen ta tag i mitt liv. ska vara med på idrotten, ska göra mitt bästa på lektionerna, ska lämna in uppgifter i tid och ska göra läxan! ska ta tag i mina problem och fixxa dom.. jag lovar. Jag behöver inte ha hjälp men stöd skulle kännas väldigt bra att ha!

ha det bäst!
love elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0